Aller au contenu

Taylor Swift | Double Album: The Tortured Poets Department | Midnights 4ème AOTY de sa carrière


Messages recommandés

Le 30/12/2022 à 05:18, Nonos a dit :

 

 

FlK0U6QXoAERfXx?format=jpg&name=medium

 

 

Swift, who released two (Taylor’s Version) rerecorded albums, finished the year as the No. 1 earner globally with an estimated $65.8 million in take-home pay. That’s an impressive sum considering she did not tour, which usually constitutes the lion’s share of an act’s annual income, and last year’s runner-up, The Rolling Stones, spent three months on the road last fall concluding their No Filter Tour.

Swift topped the ranking because she owns half of her studio record catalog and because of the strength of her sales and streaming income, $29.8 million and $28.9 million, respectively, in a year that saw her international streams surpass her U.S. streams, 9 billion to 6.8 billion, a 34% increase.

https://www.billboard.com/pro/top-earning-musicians-taylor-swift-bts-global-money-makers-2021/

  • Like 3
Lien vers le commentaire

Oui il avait aussi sorti l'info en août dernier pour le nouvel album pour le coup ils avaient raison.

Pour le coup on sait que SN sera le prochain album et je pense que le sortir avant le début de la tournée est une bonne stratégie.

En fait pour moi l'interrogation c'est de savoir si elle va sortir 3 albums cette année ou 2.

Dans l'idéal je pense qu'elle peut sortir 3 albums Mars/Juillet/novembre puis sortir le dernier avant un big événement en 2024 genre le SB ou la tournée européenne.

  • Like 3
Lien vers le commentaire
  • Wonderstruck changed the title to Taylor Swift | Double Album: The Tortured Poets Department | Midnights 4ème AOTY de sa carrière
  • Membres qui parcourent ce sujet   1 membre

×
×
  • Créer...