Aller au contenu

Eminem | 50 Cent et Eminem collaborent pour une série TV "8 Mile"


Guts

Messages recommandés

Il y a 3 heures, Thug_Life a dit :

Super, c'est un de mes titres favoris mais c'est hyper tôt non ? Le clip "Fall" n'a même pas 1 semaine !

La différence de promo entre Revival et Kamikaze est aussi hallucinante que la différence artistique. 

En même temps Lucky You semble plus séduire que Fall donc autant envoyer le clip le plus tôt possible. Et pourquoi pas un diss 2 jours plus tard

  • Like 3
Lien vers le commentaire

eminem-detroit-lions-nfl-2018.jpg

 

Joe Budden s'est fait méchamment remettre en place par Remy Ma :

 

Remy Ma to Joe Budden: “You’re scared to death to respond Eminem”

 

Remy Ma has criticized Joe Budden for his failure to respond Eminem’s latest diss on “Fall.” during the episode of Budden’s new REVOLT series State Of The Culture, which premiered yesterday.

 

“Is that because he actually dissed you and you have yet to respond yet ‘cause you mad pussy and you’re scared to death and you know he will flame you if you even try it? No one really gives a fuck about what MGK has to say. We wanna know what are you gonna say?”

 

Elsewhere, Remy Ma calls Kamikaze a dope album and puts it in the league of the old Eminem classic albums. What the full episode below:

 

https://www.youtube.com/watch?v=NyieFVTxfbQ

  • Like 2
Lien vers le commentaire
Il y a 6 heures, Jigga a dit :

eminem-detroit-lions-nfl-2018.jpg

 

Joe Budden s'est fait méchamment remettre en place par Remy Ma :

 

Remy Ma to Joe Budden: “You’re scared to death to respond Eminem”

 

Remy Ma has criticized Joe Budden for his failure to respond Eminem’s latest diss on “Fall.” during the episode of Budden’s new REVOLT series State Of The Culture, which premiered yesterday.

 

“Is that because he actually dissed you and you have yet to respond yet ‘cause you mad pussy and you’re scared to death and you know he will flame you if you even try it? No one really gives a fuck about what MGK has to say. We wanna know what are you gonna say?”

 

Elsewhere, Remy Ma calls Kamikaze a dope album and puts it in the league of the old Eminem classic albums. What the full episode below:

 

https://www.youtube.com/watch?v=NyieFVTxfbQ

 

 

Comment elle l'a terminer ?

 

Em' a mm plus besoin de répondre là. 

  • Like 1
Lien vers le commentaire

Je ne la connais pas trop mais son côté communautaire me sort déjà par les yeux... 

 

Elle ne donne aucun crédit a MGK.

En mode tout le monde "s'en bat les couilles" de ce que raconte MGK... Nous on attend qu'une chose, savoir ce que tu as a répondre. 

 

Et pourquoi donc s'attarder sur une éventuelle reponse de Budden? Parce qu'il est noir ?????? 

 

No one really gives a fuck about what MGK has to say. We wanna know what are you gonna say?”

Lien vers le commentaire
  • Petit Prince changed the title to Eminem | Music To Be Murdered By
  • Membres qui parcourent ce sujet   0 membres

    • Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.
×
×
  • Créer...