Jump to content
Sneeuwvlok

EURORANK'IN'CLUB 30 / De 8 pour Calvin Harris, toujours aussi facilement en tête, si ce n'est de plus en plus !

Recommended Posts

Ok donc 2 R.I.O., 3 Guetta et pire 2 Bara Bere! La goutte d'eau étant la présence de Carly Machin chose. Pas génial le classement, malgré une bonne initiative de ta part.

Ah oui, très beau travail mais quand on voit le résultat qui ne dépend évidemment pas de toi on est forcément déçu, je me suis déjà senti mal en lisant le n°2 ^^

Bah ça va pas dénoter...

Mais vu le temps investit c'est pas payant... on en vient à regretter le HDC.... :mrgreen:

Bon courage Snee si tu poursuits... :blush:

Par contre, Snee, si tu aimes faire des classements, des statistiques tout ça, je cherche quelqu'un pour tous les bilans annuels des classements de mon site. Je pourrais le faire mais j'ai déjà pas mal de taf à côté sur le site et puis toi visiblement t'as les outils que je n'ai pas.

J'ai un bon outil qui s'appelle mon cerveau mais qui est souvent contrarié par une saleté qui s'appelle la flemme.

Explique moi en MP ce que tu attends rapidement je te dirai.

Pour le reste, en effet, la qualité musicale est moyenne, mais que voulez-vous ? de la trance ? Inexistante en club, y compris aux Pays-Bas. Le seul qui marche c’est Paul Van Dyk en Allemagne avec la version vocale de Verano.

R.I.O. ? Moi j'aime beaucoup ce qu’ils font. Carly Rae Jepsen ? J'adore mais hors musique club, pas au niveau c’est clair car trop mou. Mico passe un petit remix sympa sur Fun des fois.

Tacabro, ok j’avoue c’est nul.

Guetta c’est Dieu lol.

Bon, sinon, vous pouvez comparer mes résultats avec ça ça et ça.

Voici ce qui est écrit :

J'ai un bon outil qui s'appelle mon cerveau mais qui est souvent contrarié par une saleté qui s'appelle la flemme.

Voici ce que j'ai vu :

J'ai un bon outil qui s'appelle mon cerveau mais qui est souvent contrarié par une saleté qui s'appelle la femme.

• Like 1

Merci !!

Italie : très convainquant, je prends ! (changements en vue pour la semaine prochaine)

Espagne : idem mais le lien du post suivant !

Grèce : bof, j'ai aussi bien

Nouvelle semaine !

La deuxième de mon projet, certes, mais avec pas mal de changements. J'ai remplacé trois classements nationaux et j'en ai retiré 1 malheureusement. Dommage, il y a pas mal d'habitants là-bas. Mais j'ai préféré la qualité. Dorénavant, j'ai quasiment exclusivement des classements réels.

Et en prime, ce classement a été réalisé à 50% par mon double Electro-Spirit que je remercie fort !!!

Au final, si j’ai rajouté la colonne évolution, je ne l'ai pas encore remplie car elles ne signifieraient rien. Et ce, d'autant plus que j'ai aussi totalement modifié mon système de comptage, identique à celui du HDC.

Au final, Guetta est dominé par la mafia suédoise tandis que Will I Am n'est pas très loin derrière, alors qu'après... c’est le gouffre. Les 4 et 5e sont ou étaient (pour le 5e) inconnus en France.

768354EuroDanceCIF2.jpg

C'est la danse du ch'val!

On va en bouffer de cette connerie de Psy, je pense... Merci NRJ, merci Cauet!

Et Carly Rae D'Meyface est encore là!

Et Carly Rae D'Meyface est encore là!

Qu-es-ce-t'as contre Carly ? :mrgreen:

Bon ça fait un peu plus sérieux :mellow: ... Bon y'a encore des b***** :o , ex Tacabro/ lima/ Telo...

mais bon pour mettre retrouvé à une soirée dernièrement... on en mange de ces b******. Moi j'en ai vite fait une indigestion ce qui n'est pas le cas des djeuns... Bref c'est là que l'on voit le fossé générationnel !!!! :)

Bonjour les amis !!

Une belle boulette a été découverte pour la semaine dernière (voir verrez ce soir le nouveau classement avec de belles choses en prime), David Guetta était en fait bien loin devant, suite à un défaut de calcul de ma part.

A ce soir !!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Sujets récents

• DIAL @ I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS TECH SUPPORT Phone Number. Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support phone number .Trend Micro ANTIVIRUS CUSTOMER SUPPORT. Trend Micro ANTIVIRUS LOGIN Customer Service Phone Number | Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ I-800-4452-790 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support. Trend Micro ANTIVIRUS <br> <br> <br> <br> Trend Micro ANTIVIRUS and support phone number Trend Micro ANTIVIRUS Trend Micro ANTIVIRUS helpdesk toll free RTrend Micro ANTIVIRUS My Trend Micro ANTIVIRUS Recover my Trend Micro ANTIVIRUS, restore my Trend Micro ANTIVIRUS account. Trend Micro ANTIVIRUS technical support phone number Trend Micro ANTIVIRUS, and live, Trend Micro ANTIVIRUS password recovery, Trend Micro ANTIVIRUS technical support phone number Trend Micro ANTIVIRUS tech support number Trend Micro ANTIVIRUS Trend Micro ANTIVIRUS tech support number Trend Micro ANTIVIRUS Trend Micro ANTIVIRUS Trend Micro ANTIVIRUS support number US Toll Free I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Customer Service Phone Number! Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Customer Phone Number Support! Trend Micro ANTIVIRUS Helpline Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Tech Support Phone Number! Trend Micro ANTIVIRUS Tech Support Phone Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support Number | I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Phone Number! I-800-4452-790 DISCLTrend Micro ANTIVIRUS ER: - We are an independent organization working as a third party technical support company for business and personal computer software, s and support. We are not in partnership with any brand name in the blog. We only provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not have Trend Micro ANTIVIRUS to be part of any of the organizations listed on the blog. Trend Micro ANTIVIRUS, Live, Trend Micro ANTIVIRUS Password Recovery, ANTIVIRUS Password Recovery Customer Care Number Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Customer Care Number I-800-4452-790 Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Help Number Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Password Recovery Helpline Number Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Helpline Number 1-800-20l - 111 Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Password Recovery Help desk Phone Number for Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Phone Number I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS support tech Trend Micro ANTIVIRUS support number DIAL @ I-800- 4450 -111 Trend Micro ANTIVIRUS TECH SUPPORT Phone Number. Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support phone number .Trend Micro ANTIVIRUS CUSTOMER SUPPORT. Trend Micro ANTIVIRUS LOGIN Customer Service Phone Number | Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ I-800-4452-790 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support USA Toll Free E-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Customer Service Phone Number! Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Customer Phone Number Support! Trend Micro ANTIVIRUS Helpline Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Tech Support Phone Number! Trend Micro ANTIVIRUS Tech Support Phone Number! I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Technical Support Number | I-800-4452-790 Trend Micro ANTIVIRUS Help Desk Phone Number! I-800-4452-790 DISCLTrend Micro ANTIVIRUS ER: - We are an independent organization working as a third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand name in the blog. We only provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not have ANTIVIRUS to be part of any of the organization's brand names mentioned on the blog. Trend Micro ANTIVIRUS, Live, Trend Micro ANTIVIRUS Password Recovery,
    • eset antivirus TECH s SUPPORT contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus CUSTOMER contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact number.eset antivirus customer contact phone number.eset antivirus customer care contact number.eset antivirus tech s support contact number.eset antivirus technical s support contact
    • CAnoN printer WIRELESS INSTALLATION 18007909186 CONTACT CAnoN printer TEC-H SUPPORT CARE kss CAnoN printer WIRELESS INSTALLATION antivirus 18007909186 CONTACT CAnoN printer antivirus TEC-H SUPPORT CARE WIRELESS INSTALLATION CAnoN printer antivirus 18007909186 CONTACT CAnoN printer antivirus TEC-H SUPPORT CARE Dial @ {1_855_6870_111} , CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number, CAnoN printer antivirus RENEWAL Customer Service Phone Number | CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number | Great Free | Call @ 1-855-6870-111 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support | USA Toll Free 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number! CAnoN printer antivirus Help Desk Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number! CAnoN printer antivirus Helpline Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number! CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Technical Support Number | 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Help Desk Phone Number! {1_855_6870_111} DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We also provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. CAnoN printer antivirus, E Live, CAnoN printer antivirus Install Recovery, CAnoN printer antivirus CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Technical Support Phone Number CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Tech Support Phone Number CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Service Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Support Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Care Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Care Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Care Phone Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Technical Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Technical Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Tech Support Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Service Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer service Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer service Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Support Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Care Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Care Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Care Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Helpline Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Helpline Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Helpline Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Help Desk Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Help desk Number 1-855-6870-111 Dial @ 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number? | CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number | CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number | Great Free | Call @ {1_855_6870_111} | Work wants to be done by remotely | Third Party | Technical Support | USA Toll Free 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number! CAnoN printer antivirus Help Desk Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number! CAnoN printer antivirus Helpline Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirusTech Support Phone Number! CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number! 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Technical Support Number | 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Help Desk Phone Number! {1_855_6870_111} DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We also provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. CAnoN printer antivirus, E Live, CAnoN printer antivirus Install Recovery, CAnoN printer antivirus CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Technical Support Phone Number CAnoN printer antivirus Technical Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Tech Support Phone Number CAnoN printer antivirus Tech Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Service Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Service Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Support Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Support Phone Number 1-855-6870-111 CAnoN printer antivirus Customer Care Phone Number CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Care Phone Number CAnoN printer antivirus Customer Care Phone Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Technical Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Technical Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Tech Support Phone Number for CAnoN printer antivirus Tech Support Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Service Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer service Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer service Number 1-855-6870-111 Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Install Recovery Customer Support Number Phone Number for CAnoN printer antivirus Customer Support Number {1_855_6870_111}
    • clKASPERSKY to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. KASPERSKY , E Live, KASPERSKY Install Recovery, KASPERSKY KASPERSKY Technical Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Technical Support Phone Number KASPERSKY Technical Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Tech Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Tech Support Phone Number KASPERSKY Tech Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Service Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Service Phone Number KASPERSKY Customer Service Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Support Phone Number KASPERSKY Customer Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Care Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Care Phone Number KASPERSKY Customer Care Phone Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Technical Support Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Technical Support Number Phone Number for KASPERSKY Tech Support Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Tech Support Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Tech Support Phone Number for KASPERSKYTech Support Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Customer Service Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Customer service Number Phone Number for KASPERSKY Customer service Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Customer Support Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Customer Support Number Phone Number for KASPERSKYCustomer Support Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Customer Care Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Customer Care Number Phone Number for KASPERSKY Customer Care Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Helpline Number Phone Number for KASPERSKY Install Recovery Helpline Number Phone Number for KASPERSKY Helpline Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Help Desk Number Phone Number for KASPERSKY Help desk Number 1-800-4456-319 Dial @ 1-800-4456-319 KASPERSKY Technical Support Phone Number? | KASPERSKY Customer Service Phone Number | KASPERSKY Technical Support Phone Number | Great Free | Call @ {1_800_4456_319} | Work wants to be done by remotely | Third Party | Technical Support | USA Toll Free 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Service Phone Number! KASPERSKY Help Desk Number! 1-800-4456-319 KASPERSKYCustomer Support Phone Number! KASPERSKY Helpline Number! 1-800-4456-319 KASPERSKY Tech Support Phone Number! KASPERSKY Tech Support Phone Number! 1-800-4456-319 KASPERSKY Technical Support Number | 1-800-4456-319 KASPERSKY Help Desk Phone Number! {1_800_4456_319} DISCLKASPERSKY ER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We also provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not clKASPERSKY to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. KASPERSKY , E Live, KASPERSKY Install Recovery, KASPERSKY KASPERSKY Technical Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Technical Support Phone Number KASPERSKY Technical Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Tech Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Tech Support Phone Number KASPERSKY Tech Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Service Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Service Phone Number KASPERSKY Customer Service Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Support Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Support Phone Number KASPERSKY Customer Support Phone Number 1-800-4456-319 KASPERSKY Customer Care Phone Number KASPERSKY Install Recovery Customer Care Phone Number KASPERSKY Customer Care Phone Number 1-800-4456-319 Phone Number for KASPERSKY Technical Support Number Phone 
    • TRENDMICRO set-up 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 45 DIAL @ I-8OO-44S-279OTRENDMICRO TECH SUPPORT Phone Number. TRENDMICRO TECHNICAL SUPPORT phone number .TRENDMICRO CUSTOMER SUPPORT. TRENDMICRO LOGIN Customer Service Phone Number | TRENDMICRO TECHNICAL SUPPORT Phone Number DIAL @ I-8OO-44S-279O TRENDMICRO TECH SUPPORT Phone Number. TRENDMICRO TECHNICAL SUPPORT phone number .TRENDMICRO CUSTOMER SUPPORT. TRENDMICRO LOGIN Customer Service Phone Number | TRENDMICRO TECHNICAL SUPPORT Phone Number | Toll Free | Call @ I-8OO-44S-279OWork will be done by remotely | Third Party | Technical Support TRENDMICRO MAIL Technical Support phone number TRENDMICRO email support phone number TRENDMICRO Mail customer service phone number TRENDMICRO mail helpdesk toll free RTRENDMICRO My TRENDMICRO mail Recover my TRENDMICRO mail, restore my TRENDMICRO mail account. TRENDMICRO mail technical support phone number TRENDMICRO mail, e live, TRENDMICRO mail password recovery, TRENDMICRO mail TRENDMICRO mail technical support phonenumber TRENDMICRO mail password recovery technical support phone number TRENDMICRO  TRENDMICRO mail rTRENDMICRO customer care toll free number TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 USA Toll Free I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Customer Service Phone Number! TRENDMICRO Help Desk Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Customer Support Phone Number! TRENDMICRO Helpline Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Tech Support Phone Number! TRENDMICRO Tech Support Phone Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Technical Support Number | I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Help Desk Phone Number! I-8OO-44S-279O DISCLTRENDMICRO ER: – We are an independent organization working as a third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We only provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not TRENDMICRO to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.  TRENDMICRO, E Live, TRENDMICRO Password Recovery, TRENDMICRO TRENDMICRO Technical Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Technical Support Phone Number  TRENDMICRO Technical Support Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Tech Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Tech Support Phone Number  TRENDMICRO Tech Support Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Customer Service Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Service Phone Number  TRENDMICRO Customer Service Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Customer Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Support Phone Number  TRENDMICRO Customer Support Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Customer Care Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Care Phone Number TRENDMICRO Customer Care Phone Number  I-8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Technical Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Technical Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Technical Support Number  I-8OO-44S-279O 279O Phone Number for TRENDMICRO Tech Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Tech Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Tech Support Number  I-8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Service Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Service Number  Phone Number for TRENDMICRO Customer Service Number  I-8OO-44S -279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Support Number Phone Number for TRENDMICRO Customer Support Number  1 -8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Care Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Care Number  Phone Number for TRENDMICRO Customer Care Number  I-8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Helpline Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Helpline Number  Phone Number for TRENDMICRO Helpline Number  1- 8OO-445-2790  Phone Number for TRENDMICRO Help desk Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Help number Number  Phone Number for TRENDMICRO Help desk Number  I-8OO-44S- 2790 DIAL @ I-8OO-44S-279OTRENDMICRO TECH SUPPORT Phone Number. TRENDMICRO Technical Support phone number .TRENDMICRO CUSTOMER SUPPORT. TRENDMICRO LOGIN Customer Service Phone Number | TRENDMICRO Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ I-8OO-44S-279OWork will be done by remotely | Third Party | Technical Support  USA Toll Free I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Customer Service Phone Number! TRENDMICRO Help Desk Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Customer Support Phone Number! TRENDMICRO Helpline Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Tech Support Phone Number! TRENDMICRO Tech Support Phone Number! I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Technical Support Number | I-8OO-44S-279OTRENDMICRO Help Desk Phone Number! I-8OO-44S-2790 DISCLTRENDMICRO ER: – We are an independent organization working as a third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We only provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not clTRENDMICRO to be part of any of the organization brand names mentioned on the blog.  TRENDMICRO, E Live, TRENDMICRO Password Recovery, TRENDMICRO  TRENDMICRO Technical Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Technical Support Phone Number  TRENDMICRO Technical Support Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Tech Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Tech Support Phone Number  TRENDMICRO Tech Support Phone Number  I-8OO-44S-2790 TRENDMICRO Customer Service Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Service Phone Number  TRENDMICRO Customer Service Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Customer Support Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Support Phone Number  TRENDMICRO Customer Support Phone Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO Customer Care Phone Number  TRENDMICRO Password Recovery Customer Care Phone Number  TRENDMICRO Customer Care Phone Number  I-8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Technical Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Technical Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Technical Support Number  I-8OO-44S -279O Phone Number for TRENDMICRO Tech Support Number Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Tech Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Tech Support Number  I-8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Service Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Service Number  Phone Number for TRENDMICRO Customer Service Number  I-8OO- 44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Support Number  Phone Number for TRENDMICRO Customer Support Number  1 -8OO-44S-279O Phone Number for TRENDMICRO Customer Care Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Customer Care Number  Phone Number for TRENDMICRO Customer Care Number  I-8OO-44S-279O TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7 Phone Number for TRENDMICRO Helpline Number Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Helpline Number  Phone Number for TRENDMICRO Helpline Number  1- 8OO-445-2790  Phone Number for TRENDMICRO Help desk Number  Phone Number for TRENDMICRO Password Recovery Help number Number  Phone Number for TRENDMICRO Help desk Number  I-8OO-44S- 279O TRENDMICRO setup 18OO44S279O INSTALLATION CONTACT TEC-H SUPPORT CARE 24/7
  • Similar Content

• By Scander
      Cosmic Boys - Strange Attack "EP" Preview, good listening.

Available on Beatport : 18th September

Support by Richie Hawtin, Joseph Capriati, Paco Osuna, Slam, Cristian Varela, Luigi Madonna, Markantonio and more...

Soundcloud Link :

• By Scander
      Preview Scander SC019 Cosmic Boys - ZEUS " EP " Remix by Maksim Dark.

17th October 2016 on Beatport.

Good listening.

Soundcloud Link: https://goo.gl/TYVG9y

• By Raiponce
      La belle Agnes Obel nous revient avec un single qui annonce probablement son 3eme album.

Familiar
    • By Mime Junior
      Régine Premier Single : Succès immédiat Nounours (1965) *** 25 000 exemplaires vendus Premier Album: Les Lampions (1966) France: #15 Singles Phare : La Grande Zoa "200 000 vues sur internet" Les P'tits Papiers "600 000 vues sur internet" Deuxième Album: Gueule de nuit (1967) France: #10 Singles phare: Ouvre la bouche, ferme les yeux "55 000 vues sur internet" Troisième Album: Régine 1969 (1969) "Contient La Grande Zoa & Les P'tits Papiers" 4ème Album: La Fille que je suis (1970) Single : Le temps du borsalino (05/1970)
      France: 19-19
      5ème Album: Le Chandelier (1972) 6ème Album: La Bonne adresse pour chiens perdus (1973) France: non certifié 7ème Album : Jackpot (1978) France: #2 (12 semaines de présence) *** 40 000 exemplaires vendus (estimation large) Régine reprend "I Will Survive": Je Survivrai (1979) "95 000 vues sur internet" 8ème Album: Reine de la nuit (1983) Single : Reine de la nuit "110 000 vues sur internet" 9ème Album: Mémo Mélo (1993) France: ~5000 exemplaires vendus
    • By Fab74
      Top Albums 2015 - Semaine 1 (du 29 décembre 2014 au 04 janvier 2015 inclus)

01 Kendji Girac – Kendji Girac (25,600 | Total : 564,300)
      02 Black M – Les Yeux plus gros que le monde (15,600 | Total : 384,200)
      03 Calogero – Les Feux d’Artifice (13,800 | Total : 391,800)
      04 NRJ Music Awards 2014 (13,600 | Total : 179,900)
      05 AC/DC – Rock or Bust (11,200| Total : 289,900)
      06 Compil NRJ Hits 2015 (11,200 | Total : 16,700)
      07 Johnny Hallyday – Rester Vivant (10,300 | Total : 435,300)
      08 Alain Souchon & Laurent Voulzy - Alain Souchon & Laurent Voulzy (9,400 | Total : 304,800)
      09 Zaz – Paris (9,400 | Total : 214,700)
      10 Christine & the Queens – Chaleur Humaine (8,500 | Total : 169,500)

11 Multi-interprètes - Top 50 : 30 ans (8,400 | Total : 140,500)
      12 Les Enfoirés – Les Enfoirés en Choeur (7,600 | Total : 157,400)
      13 David Guetta – Listen (7,100 | Total : 145,400)
      14 Jul – Je trouve pas le sommeil (6,400 | Total : 69,900)
      15 Indila – Mini World (6,100 | Total : 555,200)
      16 Vincent Niclo – Ce que je suis (5,800 | Total : 86,800)
      17 Patrick Bruel – Live (5,400 | Total : 104,100)
      18 B O La Reine des Neiges (5,100 | Total : 220,900)
      19 Pink Floyd – The Endless River (4,800 | Total : 220,000)
      20 Soprano - Cosmopolitanie (4,500 | Total : 118,200)

21 Shy’m – Solitaire (4,200 | Total : 77,200)
      22 Stromae – Racine Carrée (4,000 | Total : 1,867,400)
      23 Julien Doré – Love (3,700 | Total : 285,000)
      24 Daft Punk - Random Access Memories (3,500 | Total : 780,300)
      25 Tal – A l’infini /Live Tour (3,400 | Total : 69,900)
      26 Tal – A L’Infini (3,300 | Total : 382,400)
      27 Sia -1000 forms of Fear (3,300 | Total 100,900)
      28 Les Prêtres – Amen (3,200 | Total 222,000)
      29 Les Stentors – Rendez-Vous Au Cinéma (3,200 | Total : 90,100)
      30 Maître Gims - Subliminal (3,100| Total : 793,100)

31 Fréro Delavega – Fréro Delavega (3,100 | Total 148,700)
      32 Bernard Lavilliers – Acoustique (3,100 | Total 67,100)
      33 Compil Love Disney 2 (3,000 | Total 110,800)
      34 Amaury Vassili : Chante Mike Brant (3,000 | Total 69,000)
      35 Frank Michael – Bonjour l’Amour (2,900 | Total :72,900)
      36 Brigitte – A Bouche que veux-tu (2,900 | Total 55,200)
      37 ZAZ - Recto verso (2,800 | Total : 539,800)
      38 Violetta - Gira Mi Cancion (2,800 | Total : 99,900)
      39 Coldplay – Ghost Stories (2,700 | Total : 255,400)
      40 Compilation M6 Hits 2015 (2,700 | Total : 19,200)

41 London Grammar – If You Wait (2,600 | Total : 254,700)
      42 Christophe Willem – Paraît-il (2,600 | Total : 41,800)
      43 Forever gentlemen vol 2 (2,500 | Total : 84,200)
      44 Julien Clerc – Partout la musique vient (2,400 | Total : 99,100)
      45 One Direction – Four (2,400 | Total : 79,400)
      46 Florent Pagny – Vieillir avec toi (2,300 | Total : 584,400)
      47 Maria Callas – La Reconnaissance d’une Voix (2,300 | Total : 50,800)
      48 Multi-interprètes : La Bande à Renaud 2 (2,200 | Total : 93,700)
      49 B.O La Famille Bélier (2,200 | Total : 5,200)
      50 Multi-Interprètes - Génération Goldman (2,100 | Total : 832,800)

NB : - J'ajusterai les chiffres totaux de mon classement quand les chiffres de ventes officiels de l'année 2014 auront été publiés.
      - Le classement est un peu différent du top album donné dans la rubrique Charts car j'ai tenu compte bien entendu du chiffre total de ventes pour les artistes ayant vendu le même nombre d'exemplaires cette semaine.