Aller au contenu

[Topic officiel] The Black Eyed Peas


yuni

Messages recommandés

  • 3 semaines après...

Les Black Eyed Peas feront l'ouverture de la coupe du monde de football 2006

 

"Le préambule débutera le 7 juin à 21 heures, le spectacle lui-même, d'une durée de 90 minutes, ne commençant qu'une heure plus tard. On sait déjà que le groupe de rap et de soul Black Eyed Peas et la chanteuse lyrique Jessye Norman seront de la fête. "Mais le football ne sera pas oublié", promet Franz Beckenbauer. En effet, 132 anciens champions du monde honoreront ce premier gala de l'histoire de leur présence. Les prix vont de € 100, pour les places les moins chères, à € 750 pour un billet Premium"

 

source:http://fifaworldcup.yahoo.com ( 1er décembre 2005)

Lien vers le commentaire

""My Humps" Achieves Milestone as Industry's FIRST 2 million Selling Master Tone!

 

 

(Santa Monica, CA) Multi-platinum 2-time Grammy-winners The Black Eyed Peas cross an historic threshold as their hit single "My Humps" passes 2-Million million Master Tones sales in the US this week according to Universal Music Mobile, a division of Universal Music Group (UMG) – making it the top selling Master Tone of all time, and the first to reach this 2- Million million landmark. (A Master Tone is an excerpt of the actual master recording rather than a synthesized ringtone used to personalize a mobile phone.) "My Humps" is the longest-running hit from the RIAA triple-platinum CD Monkey Business, which has sold more than six million plus copies worldwide since its release back in June 2005, and is in its 39th week on the Billboard 200 and Top R&B/Hip-Hop Albums charts.

 

"Throughout their career, The Black Eyed Peas have pursued the most innovative strategies to get their music heard by the widest possible audience," said Steve Berman, President of Marketing, Interscope Geffen A&M. "Taking advantage of every technological breakthrough is part of what defines today's true innovators. The Black Eyed Peas have harnessed the Master Tones media as an extremely effective method of outreach to their fans."

 

The follow-up to the RIAA gold Grammy Award-winning "Don’t Phunk With My Heart" – "My Humps" became available in August 2005 as a Master Tone for mobile phone personalization via all US wireless operators, including Cingular Wireless, T-Mobile, Verizon Wireless, Sprint, Virgin Mobile, Amp’d and Boost Mobile. In October, as the video for "My Humps" was premiered, the Master Tone began its 6-week run at #1 on the weekly Infospace Mobile chart. The track eventually peaked at #1 on the Hot Digital Songs chart, #2 on the Pop 100, #3 on the Hot 100, and #4 on both the Rhythmic and Pop 100 airplay charts.

 

The Black Eyed Peas are preparing for the kick-off of the annual Honda Civic Tour, their first major tour since the release of Monkey Business. The two-month, 35 city tour, which features opening acts the The Pussycat Dolls and Flipsyde, begins March 23rd at the Sav-Mart Center in Fresno, and wraps up May 21st at Universal Lending Pavilion in Denver."

 

... Donc en gros ça dit que My humps est le premier titre de l'histoire à atteindre le chiffre de 2 millions de téléchargements concernant les sonneries de téléphone portable. Super ... lol.

La chose intéressante ici, c'est le fait que les BEP vont commencer une tournée des USA (et pourquoi pas un retour ensuite en Europe) où apparaitront en "guests-stars" les Pussycat Dolls et le groupe Flipsyde (qui je crois ont tous 2 signés sur le label de Will.I.Am qui doit être en train de se faire beaucoup d'argent lool).

Lien vers le commentaire
Il paraitrait que le nouveau single aux USA serait Gone going' date=' qui serait pour moi un très bon choix. Le titre bénéficierait déjà de quelques passages radios. A confirmer donc ...

Sinon, très heureux pour My humps, que j'adore ![/quote']

 

+1, je serais content que 'Gone going' soit le prochain single, même si 'Union' serait 1000x mieux! Ce serait vraiment dommage de ne pas exploiter cette chanson!

En tout cas j'ai vu le clip de 'Like that' est ça ne m'a pas aidé à plus apprécier la chanson...

Lien vers le commentaire

D'aprés un site ,le prochain single aux Etats Unis serait Dum diddley et l'avant premiére serait le 16 mai...

 

" has rumors that 5º single of the Monkey Business is Dum Diddly and that already has until date for its premiere: 16 of May of this year."

Lien vers le commentaire
Invité
Ce sujet ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.
  • Membres qui parcourent ce sujet   0 membres

    • Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.
×
×
  • Créer...