Aller au contenu

Beyoncé : Black Is King / The Gift (Deluxe)


Messages recommandés

Je meurs ? J’aime Toni Braxton et son premier album d’un amour pur, ce look est tellement iconique et sexy, elle l’a imité à la perfection ! Beyoncé a écrit un petit quelque chose en plus des photos :

 

Citation

Sending love and adoration to one of our talented legends. Thank you for the countless bops. Your tone, your beauty, your range, and your God-given talent is treasured. Loving you always. Have a Happy Halloween my Kings and Queens.

 

❤️

  • Like 5
Lien vers le commentaire
  • 2 semaines après...
  • 2 semaines après...

NPR la cite comme la femme la plus influente de la scène pop actuelle ( je suis d'accord pour le top 5. Un peu moins pour le reste) :

 

 

1. Beyoncé

"Beyoncé is a powerhouse. Her mere presence is enough to encourage young black girls to strive for greatness. She doesn't shy away from saying things as they are, and her focus on every detail of her music makes it that much more important." –Niharika Palakodety

"Beyoncé is a rare artist who can mediate commercial and critical sensibilities with style and ease. Easily one of the greatest legitimate vocalists to grace the radio, Bey is an absolute force to be reckoned with and a yardstick against which to measure the artistic and commercial viability of her peers. A queen indeed." –Eric Fram

"It's hard to think of a more iconic artist than Beyoncé. From Lemonade to Coachella to a video at the Louvre, she continues to expand our definition of what a musician can be." –Naveed Jazayeri


2. Lady Gaga

3. Rihanna

4. Hayley Kiyoko

5. Taylor Swift

6. Janelle monae

7. Adele

8. Nicki Minaj

9. Amy Whinhouse

10.St Vincent

11. Ariana Grande

12.Lorde

13. Pink

14. Florence and the machine

15.Cardi

16.Lana del Rey

.

.

.

23.Katy Perry 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
  • Confused 1
Lien vers le commentaire
Il y a 3 heures, Debbie a dit :

Janelle Monae ?
Je l'aime d'amour, mais... en quoi influence-t-elle quoi que ce soit ? 

 

Un peu comme Solange, elles sont les premiers relais crossover de la scène alt R&B, courant qui a refaçonné la pop de cette décennie, mais c'est vrai qu'elles restent justement beaucoup trop confidentielles pour porter elles-mêmes l'image de ce mouvement. 

  • Like 9
  • Confused 1
Lien vers le commentaire
Invité
Ce sujet ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.
  • Membres qui parcourent ce sujet   0 membres

    • Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.
×
×
  • Créer...