Jump to content
Nasty Mind

HAIM - Want You Back

Recommended Posts

:indifferent: on se fait un peu beaucoup chier. Il ne se passe rien, on est censé admirer quoi? Elles marchent bien si tu veux :')

Sinon je m'y suis fait au titre, c'est les parties un peu électro après les refrain qui sont pas terribles...

Elles sont très belles, et Este me fait rire, elle marche un peu bizarrement au début, c'est drôle :mdr:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Sujets récents

• tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number.
    • tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number. tech support phone number. technical support phone number. customer support phone number. customer service phone number. customer care phone number.
    • C'est pas grave pour le clip, le titre est bombardé en radio  ! C'est ça qui fait vendre !!!!
    • Je viens de rendre mes votes pour les deux demi-finales et dans l'ensemble, j'ai préféré la seconde demi à la première. La dernière écoute que j'ai réalisé pour finaliser mes classements à permi la remontada de certains titres dans mes classements: le titre de Cuba (j'adore l'ambiance que dégage ce titre); celui du Maroc; celui d'Israël ou encore celui de l'Italie. Petite mention à la chanson du Vietnam, que je trouve incroyablement pure.. Sinon, je n'oublie pas nonplus mes coups de coeur de la première écoute: Ukraine; Espagne; Canada; Angleterre ou encore Danemark..   Voilà voilà.. Et n'oubliez pas: Votez ISLANDE!
    • Je n’ai jamais vraiment aimé Lara mais avec Camouflage j’ai vraiment adoré ...
  • Similar Content

• By Charliiiie
      Days Are Gone (2013)

Allemagne : 30-72

Australie : 2-4-9-11-17-20-34-48-34-57-65-58-56-41-41-EC

Autriche : 44

Belgique :
      => Flandres : 9-11-15-29-35-54-51-68-71-92-81-113-97-97-81-EC
      => Wallonie : 72-86-108-//-181-150

Canada : 7

Danemark : 18-35

Espagne : 56

Etats-Unis : 6-40-80-82-125-176-59-171-90-119-121-121-103-42-EC
      => Environ 100 000 ventes.

France : 134

Irlande : 4-7-18-42-40-57-78-95-//-72-71-72-18-15-EC

Japon : Peak #61

Norvège : 5-19-30

Nouvelle-Zélande : 12-28-38-39

Pays-Bas : 32-72

Royaume-Uni : 1-5-18-29-39-50-68-72-65-61-52-48-40-13-EC
      => 140 000 ventes
      => Certifié Or : 100 000 mises en places

Suède : 39-50

Suisse : 35-73-86

__

Monde : 7-18-35-//-33-EC
      => Environ 179 000 ventes

Forever - 2012

France : 197-148-149

Royaume-Uni : 86-75
      => [Top Airplay : 93-38-27-27-22-EC]

Don't Save Me - 2012

Australie : 76-67-66-76-71-79

Belgique :
      => Flandres : 45-28-40-30-31-32-30-35-40-38-36

Irlande : 81-71-70-92

Royaume-Uni : 140-81-74-181-51-32-45-50-55-68-60
      => [Top Airplay : 106-76-40-35-33-46-31-13-12-12-15-28-62-78-158-155-149]

Falling - 2013

Australie : 100-86-//-95

Irlande : 92-66-88-61-91-EC

Royaume-Uni : 70-//-95-84-69-55-30-40-37-42-66-100-//-111-93
      [Top Airplay : 73-44-27-13-6-5-6-3-14-28-60-83-110-152-191]

The Wire - 2013

Australie : 83-58-49-36-27-21-12-12-13-23-23-33-43-47-55-65-83-87-84-88-86
      => Certifié Platine : 70 000 mises en place

Irlande : 26-46-54-100

Nouvelle-Zélande : 31-18-17-19-17-20-25-28-39-30-39-EC

Royaume-Uni : 16-24-35-47-70-89
      => 43 000 ventes
      => [Top Airplay : 127-80-66-40-33-25-18-10-12-25-32-50-74-191]