Jump to content

23 members have voted

1. 1. Alors vous pensez quoi de Here ?

• C'est un de ses meilleurs albums
    • Assez bon mais pas extraordinaire
    • Très mauvais
  2. 2. Vos titres favoris ?

• The Gospel
    • Pawn It All
    • Kill Your Mama
    • She Don't Really Care + One Love
    • Illusion Of Bliss
    • Blended Family
    • Work On It
    • Girl Can't Be Herself
    • More Than We Know
    • Where Do We Begin Now
    • Holy War
    • Hallelujah
    • In Common

Recommended Posts

Le nouvel album d'Alicia est enfin disponible, venez nombreux pour partager vos avis sur cette nouvelle galette.

91sSumHwyUL._SL1500_.jpg

1. The Beginning (Interlude) 1:04

2. The Gospel 3:01

3. Pawn It All 3:10

4. Elaine Brown (Interlude) 0:50

5. Kill Your Mama 2:40

6. She Don't Really Care_1 Luv 6:07

7. Elevate (Interlude) 0:48

8. Illusion of Bliss 5:23

9. Blended Family 3:33

10. Work on It 3:34

11. Cocoa Butter (Cross & Pic Interlude) 0:59

12. Girl Can't Be Herself 2:39

13. You Glow (Interlude) 0:25

14. More than We Know 4:35

15. Where Do We Begin Now 2:47

16. Holy War 4:22

17. Hallelujah 3:09

18. In Common 3:29

• Like 5

J’espérais une première écoute plus redondante... :(

Sur 13 titres, 3 ou 4 sont des fillers, surement pas mal de growers, mais seulement 2 coups de cœur.

Donc pour l'instant assez déçu de l'opus, à chaud. Je n'en attendais pas un album à la hauteur de 'The Diary', mais plus un album plaisir : agréable et frais, que j'écoute pas mal de temps en temps à l'image de 'The Element Of Freedom'.

Je ne citerais pas de titres pour l'instant car, malheureusement (c'est un autre - de l'album), c'est un peu trop homogène, et les interludes rallongent l'opus plutôt qu'autre chose.

Bref, je retourne à une deuxième écoute plus concentrée, plus attentif, et plus déterminé à aimer cet album. :blush:

• Like 2

1. The Beginning (Interlude)

2. The Gospel

Grower dans sa définition. Le titre s'enchaîne parfaitement avec l'interlude, et même si j'aurai bien voulu une mélodie plus fragrante et moins répétitive, on en devient accro, et ça fait effet quoi. On a l'impression qu'elle se bat sur ce titre, elle a une voix fierce et porteuse, c'est très bon.

3. Pawn It All

Après une deuxième écoute, il reste pour l'instant au stade de filler. Là aussi, toujours assez répétitif, et a une mélodie pas très marquante.

4. Elaine Brown (Interlude)

5. Kill Your Mama

Je ne comprend pas l'intérêt de cette chanson. La voix d'Alicia ici ne laisse passer aucune émotion, alors qu'on en veut du sauvage. C'est très très très répétitif, et l'effet sur la guitare donne l'impression d'avoir une démo. Enfin bref, je zappe.

EDIT : Je l'écouterai surement quand je laisserai l'album filer. Mais...Daddy Lessons 2.0 ?! :ph34r:

6. She Don't Really Care_1 Luv

Premier coup de coeur ! :throb: She Really Don't Care est vraiment un des titres ressources de l'album. Le xylo est jouissif ! Je ne comprend pas par contre l'envie de le gâcher avec 1 Luv. J'aurai préféré que 1 Luv soit un album track par lui-même. Je suis pas fan, et là ENCORE c'est assez répétitif.

7. Elevate (Interlude)

8. Illusion of Bliss

Magnifique titre, qui est mon deuxième coup de coeur immédiat. J'adore tout simplement ! La mélodie est superbe, et les instruments très distincts.

9. Blended Family

J'apprécie maintenant bien le titre, et la mélodie que je trouve très jolie et très entêtante. A$AP Rocky était dispensable, mais bon, je connais son verse par coeur ! :mdr:

10. Work on It

OMG, niou classique of Nouièl comingue trou ! Très sympa, même si les 'Work On It' du mec sont saoulant ! :angry: Avec les écoutes, ce titre va me faire rire, avec les choeurs faits au synthé. :mdr:

11. Cocoa Butter (Cross & Pic Interlude)

12. Girl Can't Be Herself

J'adore ! Coup de coeur de deuxième écoute. :throb: Le sample (de je ne sais quel titre d'ailleurs...'La Vie En Rose' de Grace Jones ? :ph34r:) se marrie très bien au titre, et la mélodie est super. J'adore la composition de la chanson, et j'aime beaucoup le style. Fraîcheur chez Alicia Keys.

13. You Glow (Interlude)

14. More than We Know

Ouiiiiiii ! Je retrouve ENFIN Alicia Keys. Un titre qui aurait pu faire parti de 'The Diary', du pur ! :crazylove:

15. Where Do We Begin Now

Très joli titre. Filler dans le fond, mais avec le temps, il va se faire.

16. Holy War

Au fil des écoutes, le titre est vraiment agréable. Bien produit, joli, et la mélodie est...entraînante. Je ne dirai pas que c'est un filler, car je le vois dans les "ressources" de l'album. Un titre brut, avec des paroles sensées et prononcées.

17. Hallelujah

Magnifique titre, qui se démarque des autres titres. J'adore...toujours. :throb:

18. In Common

TUBE.

Clairement, les interludes ne servent à rien, à part peut-être 'The Beginning' et 'You Glow' (juste pour la fin de Girl Can't Be Herself). Je sais que ce sont les éléments de base de l'album au niveau de la signification et des paroles, mais quand t'as pas envie de traduire des trucs que tu vas zappé, c'est un peu chiant. De toute façon je vais l'acheter son album alors :mdr:

Contrairement à...vous ( :blush:) je ne trouve pas qu'il y ai 2 parties. Les titres s'enchaînent bien (avec ou sans les interludes) et les 2 bonus ne font pas tâches à mes yeux.

L'album regorge de très bon, qui côtoie du passable. Il n'y a jamais de pas bon, mauvais, ou très mauvais avec Alicia Keys, mais la deuxième écoute me rassure au près de l'album.

Je ne pense pas faire de classement d'album chez elle, car de toute façon 'The Diary' est indétrônable.

• Like 1

Assez d'accord avec toi Marceau, elle n'a pas de mauvais album, ça c'est sur.

Mais après deux excellents disques, elle rame beaucoup pour en faire un autre excellent album.

J'étais un peu trop exigent envers elle mais j'apprécie l'ensemble du projet sans problème.

• Like 2

L'album est bon mais il manque un petit truc au niveau des mélodies (même si on a une bonne production qui tue et une chanteuse qui déchire en chantant avec ses tripes).

Il manque peut-être la petite touche de Krucial Keys, un personnage important dans l'univers d'alicia keys, c'était son double musical. Et je trouve que son mari est un bon producteur mais il s'accorde pas avec elle musicalement, il se surpasse dans Here mais c'est pas encore la perfection des deux premiers albums.

Au fur et à mesure de mes écoutes, l'album me plait de plus en plus, c'est un méga grower. Kill your mama me slay, à la fin du disque je redécouvre bien Where do we begin now et More than we know.

C'est un peu nunuche mais sa voix et les arrangements font tout le boulot.

Elle doit sortir Pawn it All et she don't really care en single et je veux un puissant live de illusion Of Bliss au Grammys.

Finalement Blended Family s'avère être l'un des meilleurs titres de l'album, en termes de mélodie du moins. C'est le gros point faible de l'album, franchement ça manque cruellement de chaleur et d'âme. Je ne sais pas, j'ai vraiment du mal.

Des titres comme The Gospel, Pawn It All ou She Don't Really Care, qui sont pourtant efficaces dans leur genre, ne me touchent pas spécialement. Les productions ne sont pas assez subtiles, elles peuvent parfois même être grossières, et sa voix n'est pas très jolie. Bref, ce n'est pas dans ce registre qu'elle excelle.

Je retiens Illusion of Bliss (+1 pour la performance live), More Than We Know (As I Am unreleased), Holy War, Work On It, In Common et Hallelujah, pour le moment.

• Like 2

J'ai l'impression que l'album est un grower en entier. Il se révèle au fur et à mesure, on voit bien qu'elle adore cet album et qu'elle est très authentique à 100%.

Mais Alicia tombe souvent dans des paroles un peu nunuches (love everybody, peace and love), ça fait son charme. Il manque un petit plus niveau mélodie mais l'ensemble me plait. Je zappe aucun titre.

Elle déclare souvent que c'est son nouveau premier album, c'est comme un nouveau départ. C'est peut-être pour ça que le disque ne surpasse pas the diary et songs in a minor car ce n'était pas le but.

J'ai réécouté l'album et bien non rien à faire... Ce n'est pas mauvais mais ce n'est pas marquant non plus. Les chansons se succèdent sans qu'on en remarque une plus que l'autre. Il n'y a pas vraiment de mélodie mémorable.

Et la structure globale du projet est assez étrange. Les interludes coupent vraiment le rythme. Et la seconde partie semble étrangement bordélique, face à la cohérence homogène de la première... Au final, ça rend le tout assez indéfinissable.

Puis quoi, les deux bonus sont les deux meilleures pistes à mes oreilles. C'est un gros gros bémol ! :P

• Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Sujets récents

• Vipre Contact 18OO445,2790 Vipre tec-h support care Dial 1-800-445-2790, Vipre Technical Support Phone Number, Vipre LOGIN Customer Service Phone Number | Vipre Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1-800 -445-2790 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-800-445-2790 Vipre Customer Service Phone Number! Vipre Help Desk Number! 1-800-445-2790 Vipre Customer Support Phone Number! Vipre Helpline Number! 1 -800-445-2790 Vipre MAILTech Support Phone Number! Vipre Tech Support Phone Number! 1-800-445-2790 Vipre Technical Support Number | 1-800-445-2790 Vipre Help Desk Phone Number! 1-800-445-2790
      DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We solely provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.
      Vipre MAIL, E Live, Vipre , Vipre MAIL
      Vipre Technical Support Phone Number
      1-800-445-2790
      Vipre Tech Support Phone Number
      1-800-445-2790
      Vipre Customer Service Phone Number
      1-800-445-2790
      Vipre Customer Support Phone Number
      1-800-445-2790
      Vipre Customer Care Phone Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Technical Support Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Tech Support Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Customer Service Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Customer Support Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Customer Care Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Helpline Number
      1-800-445-2790
      Phone Number for Vipre Help desk Number
      1-800-445-2790
      Dial@1-800-445-2790 Vipre Technical Support Phone Number? | Vipre Customer Service Phone Number | Vipre Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1_800_681_7208 | Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-800-445-2790 Vipre Customer Service Phone Number! Vipre Help Desk Number! 1-800-445-2790 Vipre Customer Support Phone Number! Vipre Helpline Number! 1 -800-445-2790 Vipre MAILTech Support Phone Number! Vipre Tech Support Phone Number! 1-800-445-2790 Vipre Technical Support Number | 1-800-445-2790 Vipre Help Desk Phone Number! 1-800-445-2790
      DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We solely provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.
      Vipre MAIL, E Live, Vipre , Vipre MAIL
      Vipre Techniacal Support Phone Number
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
      1-800-445-2790
    • Trend micro CON-TACT NUMBER 18O0445-279O Trend micro TEC-H SUPPOrT NUMBER  
      USA TOLL FREE NUMBER If you have forgotten your webroo.t ID, head over to webroo.t's Account Recovery Wizard page. Follow the step-by-step instructions to recover your account information.
      R webroo.t a Forgotten Password (Partner Accounts)
      Use the Sign-in Helper to r webroo.t your webroo.t password and regain access to your account. For account security, webroo.t only displays some of the options. The system determines which options to display, based on factors like from where you’re signing in and the your account's recovery settings.
      Change, Recover, or R webroo.t Your webroo.t Password (Partner Accounts Only)
      If you have an email account with webroo.t through one of its partners (webroo.t, AT&T, Frontier, Rogers, BT, Sky, Spark, or MTS), follow these instructions to change or r webroo.t your password.
      Your webroo.t password gives you access to every webroo.t service that you use. You'll need to know your current password in order to change it to something else. If not, you can r webroo.t it to start fresh.
      In order to change your password using a mobile web browser, go to the webroo.t Account Info > Menu > Account Security > Change password. Enter and confirm your new password. Then, click Continue<bold>.
      A confirmation will appear. Click <bold>Continue to finish.
      R webroo.t a Forgotten Password
      Use the Sign-in Helper to r webroo.t your webroo.t password and regain access to your account. For account security, webroo.t only displays some of the options. The webroo.t system determines which options to display based on factors like from where you’re signing in, your account's recovery settings, your mobile phone number, and your alternate email address.
      Go to the Sign-in Helper. There, enter your phone number or email address, and click Continue. If prompted, enter the CAPTCHA code.
      If you can receive text messages to the number listed, click Yes, text me an Account Key. If you have access to the email address listed, click Yes, send me an Account Key. Depending on the option you've selected, webroo.t will send an Account Key to your phone or email. Enter the Account Key that webroo.t sent in the field provided, then click Verify.
      Select an account to r webroo.t from the list connected to your mobile number or email address, and click Continue.
      Recover webroo.t Password Using Your Secret Questions
      If, when you created your account, you registered secret questions, you will no longer be offered to used them to recover your account. webroo.t has done away with secret questions.
      Recover webroo.t Password Without Your Secret Questions
      As mentioned before, webroo.t has done away with secret questions.
      Instead, go to the Password Helper, and enter your email address. If you have a mobile number, listed on your account, the Password Helper will show it. If you don't, click No, I can't receive text.You'll see your alternate email address. If you have access to that email account, click Yes, email me.
      A “Recover access to your webroo.t account” email will be sent to your alternate email address. Enter the verification code that webroo.t sent to you in the email, then click Submit.
      Enter the code to access your account.
      Invalid ID or Password Message
      If your attempts to log in are being met with an Invalid ID or Invalid Password error message, this means that you've entered a password and webroo.t ID combination that doesn't match what's on record. If you're sure that you're entering the correct sign-in information, there are a few scenarios as to why this might be happening.
      If your password contains numbers or letters, make sure that your caps lock or number lock keys are activated or deactivated as needed. Case-sensitive passwords are often entered incorrectly due to key stroke sensitivity.
      Take a look at your browser's auto-fill settings. If your browser usually enters your password for you automatically, and you've changed your password recently, you'll need to enter your new password manually to override your browser settings.
      If you're sure that you're entering the correct information, this could be a sign that someone else has accessed your account and changed your password. You should change your password immediately using the Password Helper tool. Once you regain access to your account, review the steps to secure a hacked account to undo any changes made without your knowledge.
      Your Account Recovery Information is Incorrect or Has Changed
      Email providers take your account's security very seriously and will only let you recl webroo.t an account if you can prove that you're the rightful owner.
      When you register for an account, it's up to you to provide the most up-to-date and valid recovery info. Your best option to avoid losing access is to update your recovery info if you get a new phone number or change your alternate email address.
      other recovery options may not be available. We know that it can be frustrating to see the failure notice, but in these rare cases, we recommend creating a new webroo.t account.
      gggxx
    • Roadrunner 1800-9356319 Roadrunner password reset CONTACT Roadrunner TEC-H SUPPORT CARE
      Roadrunner TECH SUPPORT phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner CUSTOMER SUPPORT phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number. Roadrunner Customer service phone number. Roadrunner tech support phone number. Roadrunner technical support phone number. Roadrunner customer support phone number. Roadrunner customer care phone number
    • PANDA operation gold technical support by one, dropping each into the container. As more help more telephone number filled the container, the water PANDA continued rising. Before long it was sufficiently high for the help to drink. His arrangement had worked! Moral: PANDA bolster buckle down, you may discover answer for any issue PANDA goldPANDA One technical support, a help bolster PANDA bolster over help fields telephone number water. PANDA tech long tech, he bolster not telephone any. PANDA bolster extremely number, nearly telephone number expectation. PANDA specialized, mind bolster a number container PANDA bolster tree. PANDA technical support to check whether client was telephone number inside. PANDA he secret key see recuperation telephone number the care PANDA operation gold technical support by one, dropping each into the container. Recuperate PANDA Watchword Utilizing Your Mystery Inquiries In the event that, when you made your record, you enrolled mystery questions, you will never again be offered to utilized them to recoup your record. PANDA has discarded mystery questions. Recuperate PANDA Watchword Without Your Mystery Inquiries As said previously, PANDA has discarded mystery questions. Rather, go to the Secret key Assistant, and enter your email address. In the event that you have a portable number, recorded for you, the Secret key Aide will demonstrate it. On the off chance that you don't, click No, I can't get text.You'll see your other email address. On the off chance that you approach that email account, click Yes, email me. A “Recoup access to your PANDA account” email will be sent to your other email address. Enter the check code that PANDA sent to you in the email, at that point click Submit. Enter the code to get to your record. Invalid ID or Watchword Message In the event that your endeavors to sign in are being met with an Invalid ID or Invalid Secret word mistake message, this implies you've entered a watchword and PANDA ID mix that doesn't coordinate what's on record. In case you're certain that you're entering the right sign-in data, there are a couple of situations regarding why this may happen. On the off chance that your secret key contains numbers or letters, ensure that your tops bolt or number bolt keys are actuated or deactivated as required. Case-delicate passwords are frequently entered inaccurately because of key stroke affectability
    • Dial 1-800-385-4895, AOL MAIL Technical Support Phone Number AOL MAIL LOGIN Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1-800-385-4895 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-800-385-4895 AOL MAIL Customer Service Phone Number! AOL MAIL Help Desk Number! 1-800-385-4895 AOL MAIL Customer Support Phone Number! AOL MAIL Helpline Number! 1-800-385-4895 AOL MAILTech Support Phone Number! AOL MAIL Tech Support Phone Number! 1-800-385-4895 AOL MAIL Technical Support Number | 1-800-385-4895 AOL MAIL Help Desk Phone Number! 1-800-385-4895
      DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software and email support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We solely provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.
      AOL MAIL, E Live, AOL MAIL Password Recovery, AOL MAIL
      AOL MAIL Technical Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Technical Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Tech Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Tech Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Customer Service Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Service Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Customer Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Customer Care Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Care Phone Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Technical Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Technical Support Number

1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Tech Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Tech Support Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Customer Service Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Service Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Customer Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Support Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Customer Care Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Care Number
      Phone Number for AOL MAIL Customer Care Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Helpline Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Helpline Number
      Phone Number for AOL MAIL Helpline Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Help desk Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Help desk Number
      Phone Number for AOL MAIL Help desk Number
      1-800-385-4895
      Dial@1-800-385-4895 AOL MAIL Technical Support Phone Number? | AOL MAIL Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ {1_800_681_7208} | Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-800-385-4895 AOL MAIL Customer Service Phone Number! AOL MAIL Help Desk Number! 1-800-385-4895 AOL MAIL Customer Support Phone Number! AOL MAIL Helpline Number! 1-800-385-4895 AOL MAILTech Support Phone Number! AOL MAIL Tech Support Phone Number! 1-800-385-4895 AOL MAIL Technical Support Number | 1-800-385-4895 AOL MAIL Help Desk Phone Number! 1-800-385-4895
      AOL MAIL, E Live, AOL MAIL Password Recovery, AOL MAIL
      AOL MAIL Password Recovery Technical Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Password Recovery Tech Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Password Recovery Customer Service Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Password Recovery Customer Support Phone Number
      1-800-385-4895
      AOL MAIL Password Recovery Customer Care Phone Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Technical Support Number

1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Tech Support Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Service Number
      1-800-385-4895
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Support Number
      1-800-385-4895
  • Similar Content

• By Mime Junior
      Koda Kumi

Collaborations avec Fergie, Omarion, Sean Paul, T-Pain, Selfies avec Katy Perry... Koda Kumi est l'une de stars de j-Pop les plus connues à l'international, notamment en France (près de 9000 fans rien que sur la fan page française). Son premier coup d'éclat sera en 2003. lorsque son single Real Emotion sera utilisé pour le générique de Final Fantasy X-2, jeu vendu à 4 million d'exemplaires. Reprochée à ses débuts de trop s'inspirer de l'univers d'Ayumi Hamasaki , elle fera taire les mauvaises langues en adoptant un univers très sexy et provocant qui a fait parler d'elle dans tout le Japon et lui permettra d'exploser au niveau commercial. Kumi sera le porte drapeau du mouvement ero kawaii et sera en partie responsable de rendre le port de la lingerie plus acceptable dans les moeurs japonaises. Avec une dominante Urbain/RnB l' éventail musical de Koda Kumi à su évoluer (pop, electro-pop, dance, rock) ses derniers disques s'éloignent même clairement de la j-pop "classique"pour un son plus adapté à toucher le public international.   Ayant commencé sa carrière en 2000, elle est l'une des rares artistes féminines solo survivantes de sa génération.  
    • By Musicdream
      Kenza Farah est une artiste de rnb révélée au grand public en 2007 avec son premier album "authentik" écoulé à plus de 200 000 exemplaires et certifié double disque d'or . Elle a été repérée par un label parisien "karismatik" alors qu'elle se produisait dans les MJC Marseillaise et autres concours de chant puis a signé une licence chez warner music .
      Son premier album a été porté par le tube "Je me bats", titre phare de sa carrière, ainsi que "appelez-moi Kenza" et "lettre du front" . Fort de ce succès , l'artiste se produira aux 4 coins de la France avec une tournée . Une réédition de l'album s'en est suivie ainsi qu'une mixtape en 2008.

2008 : Consécration, zénith, et deuxième album ...

En mars 2008, Kenza s'est vu décerner le trophée de meilleur artiste rnb aux "trophées du hip hop" diffusé sur la chaine virgin 17 .
      Elle a sortie son deuxième album "avec le coeur" le 17 novembre avec en guise de premier single  "Au coeur de la rue",  chanson au thème fort et porteur des valeurs. Le clip a d'ailleurs été tourné dans les quartiers Marseillais et montre une image qui rassemble . Le deuxième single est "j'essaie encore" , qui a été suivi par  "celle qu'il te faut"  (tourné à New York) et "désillusion du ghetto" .
      L'album est un vrai cocktail de sonorités, Kenza propose quelque chose d'un peu plus éclectique . Il contient des titres rap bien sûr, mais aussi des sonorités reggae, acoustique et même parfois frôlant la pop. Il contient un duo avec les psy 4 de la rime, Roldan d'orishas, Busy Signal, et les américaines Nina Sky.
       Il a remporté le succès du public avec une certification platine et plus de 75 000 ventes. Kenza a entamée une tournée à travers toute la France , ainsi qu'un zénith de Paris, chose rare pour une artiste r'n'b . 

2010 : 3ème album, b.o de film ..

EN 2010 , Kenza signé la b.o du film "Coursier" réalisé par Luc Besson avec un single intitulé "là ou tu vas" , qui parle d'un histoire d'amour compliquée. Le titre a été enregistré aux states, et marque une réelle évolution dans la prod et la voix de Kenza .
      Son 3ème album "trésor" sort cette même année : le 15 novembre 2010 , après de multiples report . Il reste dans la même veine que les précédents albums avec , tout de même quelques sons plus pop. Kenza choisie une double exploitation pour cet album avec les titres "opérationnel" et "crack music" . Les titres ne rencontreront pas le succès du public, ni l'album . Kenza apparaît cette même année dans la compil "rainb fever" avec un duo avec Cheb Mami .

2012 : Changement de maison de disque et tournant artistique ...

Après 3 albums en licence chez la warner , Kenza choisit sony music via leurs label Jive Epic pour poursuivre sa carrière . Elle enregistre un 4ème album qui sera mixé à Los Angeles par Ken Lewis (qui a mixé entre autres les albums de Lana Del Rey , Jay Z ou Drake) et masterisé à new York . L'album contient des titres plus "chantés" et mélodieux que les albums précédents , et beaucoup plus pop à l'instant du premier single  "Quelque part" qui sera multi-diffusé par toutes les radios .
      L'album compte un seul duo avec le rappeur Soprano . C'est d'ailleurs ce single qui poursuivra l'exploitation de l'album avec un deuxième single intitulé "Coup de coeur" qui sera un carton ! Un titre au message fort sur un beat rnb qui touchera les Français. Ce titre vaudra d'ailleurs à Kenza une nomination aux Nrj Music Awards en 2013 . 
      Kenza enregistre également un titre avec Ahmed Chawki et Pitbull "habibi i love you" .
      Kenza entâmera une belle tournée à la suite de cet album dans toute la France avec une date importante : l'olympia de Paris ! 

Fin 2013, la chaine M6 propose à Kenza de participer à une nouvelle émission de patinage : "ice show" . Après mûre réflexion, Kenza finit par acceptée et finira en finale de l'émission avant d'être éliminée . Ce fut une belle aventure pour l'artiste qui confiera par la suite son bonheur d'y avoir participé. 

Toujours en 2013, Kenza participe à la compilation "Tropical Family" avec la reprise du titre latino "obsesion" d'Aventura . Le titre sera un gros carton et un tremplin dans la carrière de Kenza.

2014 : 5 ème album "Karismatik" ...

C'est le 29 septembre 2014 que voit le jour le 5ème album de l'artiste dénommé "Karismatik" comme le nom de son label, ce qui est symbolique pour Kenza . Elle a travaillée sur cet album avec le producteur de renom "red one" qui a travaillé avec Lady Gaga . L'album contient un feat avec le rappeur marseillais Jul et un feat avec Bunji Garlin . L'artiste décrit cet album comme un "cocktail des albums précédents" . Le premier single de cet album est "Yatayo" , un titre ovni avec un clip à l'américaine ou Kenza danse, et se lâche . L'exploitation de l'album continuera avec les titres "problèmes" feat Jul, "briser les chaines" et "il est" .

Cette même année , Kenza tourne pour la série "Nos chers voisins" sur tf1 qui sera diffusé 2 ans plus tard .

2015 : Feat avec Ridsa , et clap de fin pour Kenza et son label ...

En 2015, Kenza collabore avec Ridsa sur le titre "liées" aux sonorités un peu orientales . Elle participera aussi à l'émission "music explorer, les chasseurs de son" ou elle devra dénichée des nouveaux talents aux 4 coins de la France . Kenza fera 2 saisons de cette émission .
      Mis a part ça , peu d'actualité musicale pour Kenza cet année . La chanteuse sera ambassadrice de la marque "Blooshop" fin 2015 . 

2016 - 2017:  Absence médiatique , piratage twitter et Traversée du désert ...

En janvier 2016, des drôles de messages circulent sur le twitter de Kenza . L'ancien producteur de l'artiste aurait piraté son compte . En effet depuis fin 2015, Kenza s'est séparée de son producteur en toute discrétion et donc du label emblématique qui l'a fait connaitre : Karismatik . Le contrat avec la major sony à lui aussi pris fin . 
      Par la suite, silence radio pour Kenza qui se ressource dans sa ville Natale. Elle sortira quand même un clip "fais le job" en août 2016 qui sera salué par son public et fera beaucoup parlé. En effet , les paroles sont très explicite "A bout de souffle mon coeur de pierre n'est que poussière" /"j'ai de la haine de la rancoeur tu paieras peut être" .
      Fin 2016, un autre single verra le jour , le remix de son titre "mon ange" .
      En 2017, Kenza enregistre dans le secret son 6ème album sur Marseille et Paris . Elle a envie d'un retour aux sources .

2018 : Retour de l'artiste..

C'est le 6 juillet 2018 que Kenza Farah choisit de revenir avec un nouveau single ! Un gros titre qui s'appel "Photos" dont le clip a été réalisé par "Kamerameha" qui signe les clips de Pnl entre autres . Un titre au message fort et percutant comme sait le faire Kenza qui réussit à se renouvelée . L'album devrait sortir fin 2018 en indépendant et s'appellera "Au clair de ma plume" .

DÉCOUVREZ LE NOUVEAU SINGLE : 

• By Man on the Moon
      A seulement 22 ans, ce jeune artiste londonien est l'une des révélations de 2017. Découvert par un chauffeur UBER (sisi) à Los Angeles, il est signé dans la foulée sur le label Mind Of A Genius (qui compte entre autre Galland, Klangstof, ou They,…), avant d'agiter la toile avec ses deux premiers singles.

Le titre Cool Kids - oscillant entre soul, funk, pop, et house - sort fin Mars. Dans la lignée des travaux de Blood Orange, et Solange, on y découvre l'univers singulier, mais mature du jeune prodige.

Un mois plus tard, il enfonce le clou avec le clip de Little Ones, addictif dès les premières notes, avec toujours un visuel très travaillé. En effet, l'esthétisme apporté à l'image est pour lui indissociable du soin qu'il apporte à ses productions.

S'il cite parmi ses influences Blood Orange, Solange (pour la soul et la modernité), Tracy Chapman, (pour les textes), Thundercat (pour le côté funk), ou plus généralement la musique africaine, il a visiblement fait le choix de ne pas choisir de s'enfermer dans un seul style et de s'ouvrir à des horizons multiples.

En Juillet, il publie enfin Solar, son premier EP de trois titres (les deux singles précédemment dévoilés + un inédit).

I. Cool Kids
      II. Little Ones
      III. Sweetest Life

• By Man on the Moon
      A 23 ans à peine, Denai Moore, jeune chanteuse anglaise, a déjà une liste impressionnante de collaborations : SBTRKT (The Light, c’est elle) ; Mura Masa (Terrible Love c’est encore elle) ; Flume ; ou encore Point Point.

Née en Jamaïque avant son départ pour Londres à l’âge de dix ans, elle grandit bercée dans la musique, grâce à son père, musicien et membre de groupes de reggae. Elle apprend alors en autodidacte la guitare acoustique, avant de composer ses premiers titres en s’inspirant de Bon Iver , St. Vincent , Feist , James Blake, Amy Winehouse, ou plus généralement la scène Hip Hop Américaine (Beyoncé et Lauryn Hill en tête).

La machine est lancée. Entre 2012 et 2014 elle publie deux EP - Saudade et I Swore -, avant de balancer en 2015 son premier album, Elsewhere, produit par Rodaidh McDonald (The XX, Adele, Daughter, Sampha).
      ..

Après une première tournée, et les premières parties de Metronomy, elle revient en Juin 2017 avec un deuxième projet, We Used To Bloom, produit par Steph Marziano (Radiohead, The Prodigy, FKA Twigs), un opus oscillant une nouvelle fois entre soul et folk.

I. Let It Happen
      II.

III.

IV. Twilight
      V. Do They Care?
      VI. Leave It Up to You
      VII. Bring You Shame
      VIII.

IX. Poor Person
      X.

• By Man on the Moon
      Plaza est la nouvelle recrue du label OvO Sound (fondé par Drake). Originaire de Toronto, il reste mystérieux sur son identité, et peu d'information sont disponibles sur le jeune artiste, dont les compositions vaporeuses ne sont pas sans rappeler les débuts de The Weeknd, ou plus récemment PARTYNEXTDOOR.

Shadow, son premier EP de 5 titres, a été dévoilé en juin dernier à la suite de l'annonce de sa signature. Si l'ambiance froide des chansons peuvent avoir un goût de déjà entendu, nul doute que Drake saura le mettre en avant dans les prochains mois.

I. KARMA
      II. PERSONNAL
      III. OVER
      IV. RUN THIS
      V. LOVE YOU AGAIN