Jump to content
Marceau.

J O A N N E / Lady Gaga

JOANNE  

186 members have voted

1. 1. Cet Album ?

2. 2. Vos titres préférés ?

Recommended Posts

Après la 1ere écoute, je ne suis clairement pas déçu de cet album !

Aucun rapport avec ce qu'elle a fait avant, que ce soit au niveau des instru ou de sa façon de chanter. Pas mal de ballades et de sons pop/rock avec de petites influence country.

Diamond Heart : bonne petite claque d'entrée de jeu

Ay-O: assez rythmé, refrain accrocheur, sûrement un futur single.

Joanne : j'ai eu des frissons. Elle est magnifique, la meilleure ballade tout album de Gaga confondu.

John Wayne : très énergique, super instru, j'ai kiffé

Dancin in circles : sûrement futur single aussi. Y a des airs d'Ace Of Base.

Perfect Illusion: bon, tout le monde la connait. Elle a sa place dans l'album mais jsais pas si c'est le choix évident pour un lead.

Million Reasons : très bonne ballade, mais n'arrive pas à la cheville de Joanne

Sinners Prayer : j'adore l'instru, bon son plutôt calme.

Come to Mama : Sympa, sans plus

Hey Girl: on pourrait s'attendre à un truc qui déchire, au final c'est plus un truc qui endort... Florence a une super voix dessus, ce qui n'est pas forcément le cas de Gaga.

Angel Down : la déception de l'album. On dirait qu'elle l'a gardé pour faire plaisir à Redone. J'aurais mis un son qui bouge plus à la place de cette mauvaise ballade bien dépressive.

Franchement, on sait qu'elle en vendra pas par camions mais voilà, la qualité est vraiment là, c'est un très bon album.

• Like 1

- Le refrain de Joanne est magnifique

- Sinner prayer's est jolie

-Angel down est belle ( je vois bien Queen del rey la chanter)

-Quelqu'un sait si John wayne contient un sample ?

- Il y a un air de Ghostown de la madonne dans dancin in circles.

Sinon je crois que c'est un album qui s'apprécie sur la durée mais j'attend encore qu'elle me fasse le même effet de quand j'ai découvert The fame monster.

Autant au début je trouvais Dancin' in Circles moyenne, autant après 4 écoutes... je la trouve dégueulasse :')

C'est dommage, d'autant plus que le reste de l'album s'est bonifié avec ces écoutes. Mais celle ci bah... j'y arrive pas.

ndg01uO.png?1

C'est pas l'album de l'année ni l'album du siècle mais il est frais, simple, efficace, touchant et personnel. Pour moi, elle a fait son job et c'est vraiment ce genre d'album pop que j'attends d'elle (un peu de cohérence, des ballades, des instruments, un travail sur les mélodies et les paroles et une voix bien mise en valeur, voilà c'est ça le charme Joanne).

Le projet est quand même direct et facile d'accès (les chansons restent dans ma tête après deux écoutes seulement, ce qui fait que j'aurais pas de trésors cachés) mais c'est un bon changement de style, de musique.

Enfin, il était temps de lâcher les prods electro pop, ici même red one propose un truc cool.

Mais j'ai du mal à la voir comme une grande musicienne en studio, on a pas de piano voix ce qui change aussi, on a beaucoup de guitares. Elle a pas encore un album qui montre tout son talent mais ça passe, un peu de simplicité ça peut pas faire de mal.

Joanne est comme un premier pas (ou un second avec l'album jazz) vers un avenir radieux musicalement parlant.

• Like 3

Première écoute (dans une ambiance particulière, cf. mon dernier statut) et je retiens tout sauf 'A-YO' pour l'instant.

Coups de coeur instantanés pour 'DH' + 'JW' et 'DIC' :throb:

• Like 2

Franchement merci à Tony Bennett et l'album Jazz, grace à ça Gaga a fait un bon en avant, qualitativement parlant. Ce n'est pas l'album de l'année, (pas mon style de prédilection non plus) mais c'est très plaisant !

• Like 1

DANCIN' IN CIRCLES !!!!!!!

giphy.gif

Ca me rappelle l'époque bénie ou Gwen faisait du Ska. En fait on dirait vraiment Gwen Stefani au début de la chanson.

Baby don't cry baby don't cry

​Dancing' in circles !!

• Like 3

Première écoute (dans une ambiance particulière, cf. mon dernier statut) et je retiens tout sauf 'A-YO' pour l'instant.

Coups de coeur instantanés pour 'DH' + 'JW' et 'DIC' :throb:

Courage encore, j'espère que ça va te changer les idées.

C'est bien la première fois que j'arrive à écouter d'une traite un album de gaga sans l'envie de changer les pistes, même perfect illusion. :mellow:

Joanne

The Fame Monster

Born this way

The Fame

Artpop

Voilà un petit classement provisoire qui risque d'être identique dans l'avenir. :mrgreen:

• Like 1

DANCIN' IN CIRCLES !!!!!!!

Ca me rappelle l'époque bénie ou Gwen faisait du Ska. En fait on dirait vraiment Gwen Stefani au début de la chanson.

J'y ai aussi pensé. Ca doit être pour ça que j'ai tout de suite adhéré à cette chanson. :mdr:

#gwenpowa

• Like 2

Première ecoute : l'album fait tres années 60 par moments, j'aime beaucoup.Mes favorites : Joanne( un air de Sunrise de Norah Jones),Dancin in circles,sinners prayer, A-Yo! Je zappe Diamond Heart et Angel Down ! Virage à 180 degrés 👍👍👍

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Sujets récents

• Vous savez où on peut trouver des lacets un peu originaux ? Merciiiiii
    • Call US Dail COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number. COMODO TECH SUPPORT phone number. COMODO TECHNICAL SUPPORT phone number. COMODO customer support phone number. COMODO Customer care phone number. COMODO customer service phone number.
    • C'est bon j'ai trouvé une chambre dans une coloc à 710€ par mois TCC ! Pas loin de Gare de Lyon Bon par contre j'étais plus ou moins censé emménager et chercher un appart avec mon copain mais on s'est séparé ptdr
    • F SECURE 18004452790 CONTACT F SECURE TEC H SUPPORT CARE WIRELESS INSTALLATION F SECURE 18OO44S279OCONTACT F SECURE TEC H SUPPORT CARE Dial @ {1_800_9356 319} , F SECURE Technical Support Phone Number, F SECURE RENEWAL Customer Service Phone Number | F SECURE Technical Support Phone Number | Great Free | Call @ l 800 4452 790Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support | USA Toll Free l 800 4452 790F SECURE Customer Service Phone Number! F SECURE Help Desk Number! l 800 4452 790F SECURE Customer Support Phone Number! F SECURE Helpline Number! l 800 4452 790F SECURE Tech Support Phone Number! F SECURE Tech Support Phone Number! l 800 4452 790F SECURE Technical Support Number | F SECURE email technical support phone number |F SECURE email technical support phone number | l 800 4452 790F SECURE Help Desk Phone Number! {18OO44S279O} F SECURE email technical support phone number DISCLAIMER:   We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We also provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. F SECURE, E Live, F SECURE Install Recovery, F SECURE F SECURE Technical Support Phone Number F SECURE Install Recovery Technical Support Phone Number F SECURE Technical Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Tech Support Phone Number F SECURE Install Recovery Tech Support Phone Number F SECURE Tech Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Customer Service Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Service Phone Number F SECURE Customer Service Phone Number l 800 4452 790F SECURE Customer Support Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Support Phone Number F SECURE Customer Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Customer Care Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Care Phone Number F SECURE Customer Care Phone Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Technical Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Technical Support Number Phone Number for F SECURE Tech Support Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Tech Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Tech Support Phone Number for F SECURE Tech Support Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Customer Service Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Customer service Number Phone Number for F SECURE Customer service Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Customer Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Customer Support Number Phone Number for F SECURE Customer Support Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Customer Care Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Customer Care Number Phone Number for F SECURE Customer Care Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Helpline Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Helpline Number Phone Number for F SECURE Helpline Number F SECURE email tech support phone number l 800 4452 790F SECURE email technical support phone number F SECURE Help Desk Number Phone Number for F SECURE Help desk Number F SECURE email tech support phone number l 800 4452 790Dial @ l 800 4452 790F SECURE Technical Support Phone Number? | F SECURE Customer Service Phone Number | F SECURE Technical Support Phone Number | Great Free | Call @ {18OO44S279O} F SECURE email technical support phone number | Work wants to be done by remotely | Third Party | Technical Support | USA Toll Free l 800 4452 790F SECURE Customer Service Phone Number! F SECURE Help Desk Number! l 800 4452 790F SECURE Customer Support Phone Number! F SECURE Helpline Number! l 800 4452 790CHARTER emailTech Support Phone Number! F SECURE Tech Support Phone Number! l 800 4452 790F SECURE Technical Support Number | l 800 4452 790F SECURE email tech support phone number F SECURE Help Desk Phone Number! {18OO44S279O} F SECURE email technical support phone number F SECURE email technical support phone number DISCLAIMER:   We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We also provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be part of any organization's brand names mentioned on the blog. F SECURE, E Live, F SECURE Install Recovery, F SECURE F SECURE Technical Support Phone Number F SECURE Install Recovery Technical Support Phone Number F SECURE Technical Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Tech Support Phone Number F SECURE Install Recovery Tech Support Phone Number F SECURE Tech Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Customer Service Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Service Phone Number F SECURE Customer Service Phone Number l 800 4452 790F SECURE email tech support phone number F SECURE Customer Support Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Support Phone Number F SECURE Customer Support Phone Number l 800 4452 790F SECURE Customer Care Phone Number F SECURE Install Recovery Customer Care Phone Number F SECURE Customer Care Phone Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Technical Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Technical Support Number Phone Number for F SECURE Tech Support Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Tech Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Tech Support Phone Number for F SECURE Tech Support Number F SECURE email tech support phone number1 800 4452 790Phone Number for F SECURE Customer Service Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Customer service Number Phone Number for F SECURE Customer service Number l 800 4452 790Phone Number for F SECURE Customer Support Number Phone Number for F SECURE Install Recovery Customer Support Number Phone Number for F SECURE Customer Support Number {18OO44S279O
    • Pourquoi les autres fans sont insuportables ?