Aller au contenu

La retraite de Britney Spears, best-seller author 👩🏼‍💻


JuL!En

Messages recommandés

EXCLUSIVE : "Britney Spears How Focusing On Her Father & Family Made Her Realize She Wants More Kids"

 

https://hollywoodlife.com/2019/01/14/britney-spears-more-kids-family-plans-sam-asghari/

 

"That being said, there’s more to her break and alleged baby plans than her father’s health scare."

 

"she just has no desire to perform and all her focus is on her family, including adding to her own"

 

"Her Planet Hollywood residency burned her out more than she though. She wasn’t ready to have a grueling schedule like that again so soon, and honestly she isn’t sure she’ll be ready again. It was a lot. Britney absolutely loves her fans and performing, but she also loves being a mom and knows she’s getting older."

 

Perso, je sais que ce genre de source n'est pas forcément fiable, mais étrangement si c'était réellement le cas ça ne me suprendrais pas de sa part ?

  • Like 1
Lien vers le commentaire

Je suis tellement nostalgique de 2001 que le simple fait de voir écrit « I’m a slave 4 U » me donne envie de danser avec un serpent et de tourner autour d’une chaise, cheveux mouillés.

 

Et « Stronger », ce tube de la mort, on en parle ? J’ai quand même séché les cours pour voir le clip à l’époque, dont M6 annonçait la diffusion en exclusivité.

 

1ibF.gif

  • Like 21
Lien vers le commentaire
  • Tonyo changed the title to Britney Spears | Crossroads : Cross Harder (23.10) / The Woman In Me (24.10)
  • Tonyo locked this sujet
  • Tonyo unlocked this sujet
  • Membres qui parcourent ce sujet   0 membres

    • Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.
×
×
  • Créer...