Jump to content

Nouveau single après le succès urbain de Needed Me et le flop de Kiss It Better  

176 members have voted

1. 1. Ton avis sur Love On The Brain ?

• GOT ME LIKE AAAAH AAAAAH AAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (réaction ++ mushesque)
    • C'est pas fameux, choquer et dessus (réaction -- gloryesque)
    • Je voulais un autre choix (réaction =)
  2. 2. Et 7 mois après la sortie d'ANTI?

• Toujours on RIHpeat
    • Je veux du neuf pour Novembre
    • Go on, be gone, bye bye, so long (et ne reviens pas avant 3 ans)

Recommended Posts

La présentation du topic est fantastique.

Le single, toujours pas. Je vois pas dans quel monde un single comme ça peut réitérer ne serait-ce que le dixième du succès de ses précédents leads.

• Like 15

Bah oui normal qu'elle dise premier single, c'est le premier qu'elle envoie pour cet album. Elle ne pouvait pas l'appeler autrement. Après je pense c'est juste pour montrer qu'elle revient, parceque nous le donner comme ça sans annonces, rien pour un lead d'un album attendu depuis 2 ans au moins c'est pas terrible..

Ce que j'aime avec Rihanna c'est sa capacité à surprendre et à proposer de nouvelles choses.

J'ai eu un bug quand j'ai entendu sa voix à la radio hier, je m'y attendais pas :o

Pour le coup, ce titre, je n'accroche pas du tout. Je m'attendait tellement a autre chose, surtout avec Kanye !! Je ne pense pas que ce soit son lead... Peut etre un "extrai" de son ère comme "The wait is ova" ?? (...)

En tout cas, content qu'elle soit de retour !!

tumblr_mqdrbqRc3y1sc7qdbo1_500.gif

Moi aussi je suis hyper fan du titre, après je doute qu'un succès à la "Diamonds" soit possible mais je pense que ça peut l'aider à très vien vendre son album . D'ailleurs si c'est vraiment le lead il faut que l'album arrive rapidement, faudrait pas que le soufflet autour de son come-back retombe.

Je ne considère pas ça comme "Aller là où on ne l'attendait pas". C'est une ballade des plus classiques et sans grand intérêt.

En soi, ce n'est pas mauvais, mais ce n'est pas bon non plus.

• Like 1

La chanson est très anecdotique, je m'attend mieux d'elle pour ce stade de carrière, a voir son album.

Son public est jeune donc pour eux ça passe ce genre de pétard mouillé.

Certains vont découvrir Paul Mc Cartney comme guitariste de Rihanna :mdr::mdr:.

• Like 2

Je ne considère pas ça comme "Aller là où on ne l'attendait pas". C'est une ballade des plus classiques et sans grand intérêt.

En soi, ce n'est pas mauvais, mais ce n'est pas bon non plus.

Faut être de mauvaise foi pour dire que ce n'est pas étonnant qu'elle lance un tel titre pour son retour, que ce soit le lead ou non... déjà avec Diamond c'était assez osé (pour elle) après des We Found Love/Where Have You Been, alors là...

Et commercialement parlant, on ne peut pas dire qu'elle choisit le chemin de la facilité avec un tel titre qui certes est une ballade classique, mais qui, à la base, n'a rien de ce qui fait le succès de Rihanna habituellement...et rien que pour ça je trouve qu'elle va "là où on ne l'attendait pas", et que c'est assez osé.

Si elle arrive encore là aussi à en faire un succès, chapeau franchement.

Pour l'instant difficile de juger car évidemment sa longue absence et l'apparition surprise "Rihanna" sur itunes affolent les compteurs, c'est normal, mais hâte de voir ce qu'il en sera dans un mois.

Oh puis, FELICITATIONS à Elyes pour cette fabuleuse présentation, j'avais envie de citer plus d'un passage mais j'ai peur du banissement par Arlette Chabot Faixa ! :P

• Like 9

Par contre la photo me """"""choque""""" on la reconnaît même pas, soit c'est trop retouché soit elle a un regard cadavérique.

Je ne saurais l'expliquer , j'ai du mal a la reconnaître quoi

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Sujets récents

• Dial@1-866-201-6261, AOL MAIL Technical Support Phone Number, AOL MAIL LOGIN Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1-866 -201-6261 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-866-201-6261 AOL MAIL Customer Service Phone Number! AOL MAIL Help Desk Number! 1-866-201-6261 AOL MAIL Customer Support Phone Number! AOL MAIL Helpline Number! 1 -855-429-6222 AOL MAILTech Support Phone Number! AOL MAIL Tech Support Phone Number! 1-866-201-6261 AOL MAIL Technical Support Number | 1-866-201-6261 AOL MAIL Help Desk Phone Number! 1-866-201-6261
      DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We solely provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.
      AOL MAIL, E Live, AOL MAIL Password Recovery, AOL MAIL
      AOL MAIL Technical Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Technical Support Phone Number
      1-866-201-6261
      AOL MAIL Tech Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Tech Support Phone Number
      1-866-201-6261
      AOL MAIL Customer Service Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Service Phone Number
      1-866-201-6261
      AOL MAIL Customer Support Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Support Phone Number
      1-866-201-6261
      AOL MAIL Customer Care Phone Number
      AOL MAIL Password Recovery Customer Care Phone Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Technical Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Technical Support Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Tech Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Tech Support Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Customer Service Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Service Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Customer Support Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Support Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Customer Care Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Care Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Helpline Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Helpline Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Help desk Number
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Help desk Number
      1-866-201-6261
      Dial@1-866-201-6261 AOL MAIL Technical Support Phone Number? | AOL MAIL Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1_855_681_7208 | Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      USA Toll Free 1-866-201-6261 AOL MAIL Customer Service Phone Number! AOL MAIL Help Desk Number! 1-866-201-6261 AOL MAIL Customer Support Phone Number! AOL MAIL Helpline Number! 1 -855-429-6222 AOL MAILTech Support Phone Number! AOL MAIL Tech Support Phone Number! 1-866-201-6261 AOL MAIL Technical Support Number | 1-866-201-6261 AOL MAIL Help Desk Phone Number! 1-866-201-6261
      DISCLAIMER: - We are an independent organization working as online third party technical support company for business and personal computer software, s and e support. We are not in partnership with any brand or any trademark term mentioned in the blog. We solely provide technical support to users of the brands mentioned in the blog. We do not claim to be a part of any of the organization brand names mentioned on the blog.
      AOL MAIL Techniacal Support Phone Number
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
    • aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  
    • Dial@1-866-201-6261, AOL MAIL Technical Support Phone Number, AOL MAIL LOGIN Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1-866 -201-6261 Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Customer Care Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Helpline Number
      1-866-201-6261
      Phone Number for AOL MAIL Password Recovery Help desk Number
      1-866-201-6261
      Dial@1-866-201-6261 AOL MAIL Technical Support Phone Number? | AOL MAIL Customer Service Phone Number | AOL MAIL Technical Support Phone Number | Toll Free | Call @ 1_855_681_7208 | Work will be done by remotely | Third Party | Technical Support |
      AOL MAIL Techniacal Support Phone Number
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
      1-866-201-6261
    • aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number. aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  aol tech support phone number.  aol technical support phone number.  aol customer support phone number.  aol customer service phone number.  aol customer care phone number.  
  • Similar Content

• By Nonos
      VIDEO OF THE YEAR
      Ariana Grande – “No Tears Left to Cry” – Republic Records
      Bruno Mars ft. Cardi B – “Finesse (Remix)” – Atlantic Records
      Camila Cabello ft. Young Thug – “Havana” – Syco Music/Epic Records
      The Carters – “APES**T” – Roc Nation/Parkwood Entertainment
      Childish Gambino – “This Is America” – mcDJ / RCA Records
      Drake – “God’s Plan” – YMCMB/Cash Money/Republic Records

ARTIST OF THE YEAR
      Ariana Grande – Republic Records
      Bruno Mars – Atlantic Records
      Camila Cabello – Syco Music/Epic Records
      Cardi B – Atlantic Records
      Drake – YMCMB/Cash Money/Republic Records
      Post Malone – Republic Records

SONG OF THE YEAR
      Bruno Mars ft. Cardi B – “Finesse (Remix)” – Atlantic Records
      Drake – “God’s Plan” – YMCMB/Cash Money/Republic Records
      Dua Lipa – “New Rules” – Warner Bros. Records
      Ed Sheeran – “Perfect” – Atlantic Records
      Post Malone ft. 21 Savage – “rockstar” – Republic Records

BEST NEW ARTIST
      Bazzi – iamcosmic/Atlantic Records
      Cardi B – Atlantic Records
      Chloe x Halle – Parkwood Entertainment/Columbia Records
      Hayley Kiyoko – Atlantic Records
      Lil Pump – Warner Bros. Records
      Lil Uzi Vert – Atlantic Records

BEST COLLABORATION
      Bebe Rexha ft. Florida Georgia Line – “Meant to Be” – Warner Bros. Records
      Bruno Mars ft. Cardi B – “Finesse (Remix)” – Atlantic Records
      Jennifer Lopez ft. DJ Khaled & Cardi B – “Dinero” – Epic Records/Nuyorican Productions
      Logic ft. Alessia Cara & Khalid – “1-800-273-8255” – Def Jam Recordings
      N.E.R.D & Rihanna – “Lemon” – i am OTHER/Columbia Records

PUSH ARTIST OF THE YEAR
      JULY 2018 – Chloe x Halle – Parkwood Entertainment/Columbia Records
      JUNE 2018 – Sigrid – Island Records
      MAY 2018 – Lil Xan – Columbia Records
      APRIL 2018 – Hayley Kiyoko – Atlantic Records
      MARCH 2018 – Jessie Reyez – Island Records
      FEBRUARY 2018 – Tee Grizzley – 300 Entertainment
      JANUARY 2018 – Bishop Briggs – Island Records
      DECEMBER 2017 – Grace VanderWaal – Syco Music/Columbia Records
      NOVEMBER 2017 – Why Don’t We – Atlantic Records
      OCTOBER 2017 – PRETTYMUCH – Syco Music/Columbia Records
      SEPTEMBER 2017 – SZA – TDE/Aftermath/Interscope Records
      AUGUST 2017 – Kacy Hill – Def Jam Recordings
      JULY 2017 – Khalid – RCA Records
      JUNE 2017 – Kyle – Atlantic Records
      MAY 2017 – Noah Cyrus – Republic Records

BEST POP
      Ariana Grande – “No Tears Left to Cry” – Republic Records
      Demi Lovato – “Sorry Not Sorry” – Island Records
      Ed Sheeran – “Perfect” – Atlantic Records
      P!nk – “What About Us” – RCA Records
      Shawn Mendes – “In My Blood” – Island Records

BEST HIP HOP
      Cardi B ft. 21 Savage – “Bartier Cardi” – KSR/Atlantic Records
      Drake – “God’s Plan” – YMCMB/Cash Money/Republic Record
      J. Cole – “ATM” – Dreamville/Roc Nation/Interscope Records
      Migos ft. Drake – “Walk It Talk It” – Quality Control/Capitol Records
      Nicki Minaj – “Chun-Li” – Young Money/Cash Money Records

BEST LATIN
      Daddy Yankee – “Dura” – El Cartel Records/UMLE
      J Balvin, Willy William – “Mi Gente” – UMLE/Republic Records
      Jennifer Lopez ft. DJ Khaled & Cardi B – “Dinero” – Epic Records/Nuyorican Productions
      Luis Fonsi, Demi Lovato – “Échame La Culpa” – UMLE/Republic/Island/Universal Music Latino
      Maluma – “Felices los 4” – Sony Music Entertainment US Latin
      Shakira ft. Maluma – “Chantaje” – Sony Music Entertainment US Latin

BEST DANCE
      Avicii ft. Rita Ora – “Lonely Together” – Geffen Records
      Calvin Harris & Dua Lipa – “One Kiss” – Columbia Records
      The Chainsmokers – “Everybody Hates Me” – Disruptor Records/Columbia Records
      David Guetta & Sia – “Flames” – Atlantic Records
      Marshmello ft. Khalid – “Silence” – RCA Records/Ultra Records
      Zedd & Liam Payne – “Get Low (Street Video)” – Interscope Records

BEST ROCK
      Fall Out Boy – “Champion” – Island Records
      Foo Fighters – “The Sky Is A Neighborhood” – RCA Records
      Imagine Dragons – “Whatever It Takes” – KIDinaKORNER/Interscope Records
      Linkin Park – “One More Light” – Warner Bros. Records
      Panic! At The Disco – “Say Amen (Saturday Night)” – Fueled By Ramen/Atlantic Records
      Thirty Seconds to Mars – “Walk On Water” – Interscope Records

VIDEO WITH A MESSAGE
      Childish Gambino – “This Is America” – mcDJ / RCA Records
      Dej Loaf and Leon Bridges – “Liberated” – Columbia Records
      Drake – ‘God’s Plan” – YMCMB/Cash Money/Republic Records
      Janelle Monáe – “PYNK” – Bad Boy Records/Atlantic Records
      Jessie Reyez – “Gatekeeper” – Island Records
      Logic ft. Alessia Cara & Khalid – “1-800-273-8255” – Def Jam Recordings

BEST CINEMATOGRAPHY
      Alessia Cara – “Growing Pains” –  Def Jam Recordings – Cinematography by Pau Castejón
      Ariana Grande – “No Tears Left to Cry” –  Republic Records – Cinematography by Scott Cunningham
      The Carters – “APES**T” –  Roc Nation/Parkwood Entertainment – Cinematography by Benoit Debie
      Childish Gambino – “This Is America” –  mcDJ / RCA Records – Cinematography by Larkin Seiple
      Eminem ft. Ed Sheeran – “River” – Shady/Aftermath/Interscope Records – Cinematography by Frank Mobilio & Patrick Meller
      Shawn Mendes – “In My Blood” – Island Records – Cinematography by Jonathan Sela

BEST DIRECTION
      The Carters – “APES**T” –  Roc Nation/Parkwood Entertainment – Directed by Ricky Saix
      Childish Gambino – “This Is America” –  mcDJ / RCA Records – Directed by Hiro Murai
      Drake – “God’s Plan” –  YMCMB/Cash Money/Republic Records – Directed by Karena Evans
      Ed Sheeran – “Perfect” –  Atlantic Records – Directed by Jason Koenig
      Justin Timberlake ft. Chris Stapleton – “Say Something” –  RCA Records – Directed by Arturo Perez Jr.
      Shawn Mendes – “In My Blood” – Island Records – Directed by Jay Martin

BEST ART DIRECTION
      The Carters – “APES**T” –  Roc Nation/Parkwood Entertainment – Art Direction by Jan Houlevigue
      Childish Gambino – “This Is America” –  mcDJ / RCA Records – Art Direction by Jason Kisvarday
      J. Cole – “ATM” –  Dreamville/Roc Nation/Interscope Records – Art Direction by Miles Mullin
      Janelle Monáe – “Make Me Feel” –  Bad Boy Records/Atlantic Records – Art Direction by Pepper Nguyen
      SZA – “The Weekend” –  TDE/RCA Records – Art Direction by SZA and Solange
      Taylor Swift – “Look What You Made Me Do” –  Big Machine Records – Art Direction by Brett Hess

BEST VISUAL EFFECTS
      Ariana Grande – “No Tears Left to Cry” –  Republic Records – Visual Effects by Vidal and Loris Paillier for Buf
      Avicii ft. Rita Ora – “Lonely Together” –  Geffen Records – Visual Effects by KPP
      Eminem ft. Beyoncé – “Walk On Water” –  Shady/Aftermath/Interscope Records – Visual Effects Supervisor Rich Lee for Drive Studios
      Kendrick Lamar & SZA – “All The Stars” –  TDE/Aftermath/Interscope Records – Visual Effects by Loris Paillier for BUF Paris
      Maroon 5 – “Wait” –  222/Interscope Records – Visual Effects by TIMBER
      Taylor Swift – “Look What You Made Me Do” – Big Machine Records – Visual Effects by Ingenuity Studios

BEST CHOREOGRAPHY
      Bruno Mars ft. Cardi B – “Finesse (Remix)” –  Atlantic Records – Choreography by Phil Tayag & Bruno Mars
      Camila Cabello ft. Young Thug – “Havana” –  Syco Music/Epic Records – Choreography by Calvit Hodge and Sara Bivens
      The Carters – “APES**T” –  Roc Nation/Parkwood Entertainment – Choreography by Sidi Larbi Cherkaoui and Jaquel Knight
      Childish Gambino – “This Is America” –  mcDJ / RCA Records – Choreography by Sherrie Silver
      Dua Lipa – “IDGAF” –  Warner Bros. Records – Choreography by Marion Motin
      Justin Timberlake – “Filthy” –  RCA Records – Choreography by Marty Kudelka, AJ Harpold, Tracy Phillips, and Ivan Koumaev

BEST EDITING
      Bruno Mars ft. Cardi B – “Finesse (Remix)” –  Atlantic Records – Editing by Jacquelyn London
      The Carters – “APES**T” –  Roc Nation/Parkwood Entertainment – Taylor Ward and Sam Ostrove
      Childish Gambino – “This Is America” –  mcDJ / RCA Records – Editing by Ernie Gilbert
      Janelle Monáe – “Make Me Feel” – Bad Boy Records/Atlantic Records – Editing by Deji Laray
      N.E.R.D & Rihanna – “Lemon” –  i am OTHER/Columbia Records – Editing by Taylor Ward
      Taylor Swift – “Look What You Made Me Do” –  Big Machine Records – Editing by Chancler Haynes for Cosmo
    • By Ray Of Light.
      Date de sortie: 13 juin 2018 De: Gary Ross Avec: Sandra Bullock, Cate Blanchett, Rihanna.. Synopsis: La soeur de Danny Ocean rassemble les talents d'une dizaine de ses consoeurs pour mettre la main sur un collier très convoité et ainsi confondre un bijoutier crapuleux. Trailer demain !